Известие

Collapse
No announcement yet.

Клапа за рец-я на външен въздух

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Аре да видите ква я свърших
    Оня ден остана малко свободно време, а и бях се навил некои други нещица да пооправя, та...
    Сега, как да стигна до клапата? Още какво да свалям? Че за пипане го напипвам, ама само толкова
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • #32
      Ами щом го напипваш го сваляш
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #33
        Клапа за въздуха

        Ушичките са три. Взимаш къса кръстата отверка или тресчотка лягаш на пода и развиваш. Не забравяй вълшебните думи.
        Ако е счупена оста слагаш щифт и лепиш. Преди да пробваш след като върнеш моторчето на стойката сложи едно съпротивление последователно на единия кабел/без значение кой от двата/ към захранването на моторчето 2 вата 100 ома.
        Ако не успееш добре да му залепиш корпуса/на моторчето/ ако си го разкапсуловал , ползвай и две свински опашки за да не се отвори .

        п.с
        Провери с мултицет дали работи електрониката
        при работа трябва да дава +/-12 волта в зависимост от отваря /затваря т.е. при всяко натискане на копчето трябва да обръща плюса за да сменя посоката на въртене
        Ако не е монтирано моторчето трябва да дава изключва ( 0 волта) след 10-12 секунди.Ако е монтирано моторчето и запъне трябва след 3,4 секунди да се "нулира"
        97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

        .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

        Comment


        • #34
          Мерси за съветите
          На моторчето успях с мноого да отвия един винт (тоя откъм седалката), обаче за другите два ми пречи няква кора Май ше трябват още вълшебни думички Иначе моторчето върти и обръща посоката (това на слух), но клапата се мандахерца накъдето ще
          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от tonov
            обаче за другите два ми пречи няква кора Май ше трябват още вълшебни думички
            Порваш кората и огъваш надоло парчето. Ако не се нацепи върни я след цялата операция.
            97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

            .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

            Comment


            • #36
              Такаммм. Има развитие Успях да го сваля. Ейййй мнооо крива работа бе Отворих моторчето и се оказа че оста ми е здрава а е пръснало едното зъбно колело на 5 части
              Май ше дойде верно че е от стареенето на материала, щото електроника НЯМА!!!! Т.е. има, но не е за да спира мотора а само да му обръща посоката
              Та ше му мисля нещо, щото е въпрос на време и да успея да го направя, пак да откърти нещо и целия ми труд
              Ако някой се интересува има и снимков материал
              166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
              ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от tonov
                ......електроника НЯМА!!!! Т.е. има, но не е за да спира мотора а само да му обръща посоката
                Има електроника и тя е в блока за управление на климатичната система. Когато смени посоката трябва и да спира моторчето впоследствие. Вервай ми Ако постоянно върти.... да знаеш, че има проблем с електрониката.

                п.с.
                Ако е счупено голямото колелце дето е към оста - Имам здраво такова с лепена ос ако мислиш , че може от две да направиш едно пиши ще ти го пратя в един плик
                97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

                .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

                Comment


                • #38
                  Aбе на твойта може да има понеже си с ТС Като гледам схемата на моя боксьор има само ключове
                  Иначе да, счупено е колелцето което върти тва с оста. Вчера го залепих и днес ше пробвам да вида кво съм направил. Ако се разцепи пак, ще помагаш. От мене кво се иска освен бира?
                  166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                  ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                  Comment


                  • #39
                    Мда, ако не е с климатична система разлика има.....
                    Много е яка предавката затова сложи съпротивление щото ще разглабяш втори път

                    п.с.
                    Като затвориш корпуса вместо свински опашки по добре ще е изолир бант да го увиеш за да не надига от "скарата" и да превърта в зъбчатките.
                    Пусни снимки да се види как става , че това е сериозен проблем а и темата е доста посещавана
                    97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

                    .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

                    Comment


                    • #40
                      пусни снимки

                      Comment


                      • #41
                        Ето, изкопах ги. Това е още на боксера.
                        Attached Files
                        Last edited by tonov; d.m.y г., 13:46.
                        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                        Comment


                        • #42
                          Едно въпросче,може и да е глупаво за някой хора,но ми е любопитно.Аз имам ли такъв Филтър на купето???
                          Alfa Romeo 146 1.9 td
                          А3 1.8Т,Lada 1500s

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от patrona Покажи съобщение
                            Едно въпросче,може и да е глупаво за някой хора,но ми е любопитно.Аз имам ли такъв Филтър на купето???
                            Всеки има, освен ако предишния му собственик не го е махнал
                            Но най-добре си купи нов и да имаш и да нямаш го смени

                            Comment


                            • #44
                              Мерсаж.Трябва само да погледна(парното си е добре за сега но като е 8-10лв.що да не го сменя)ама тва ще е като се поосвободя малко.Поне да е сменен за "следващия собственик"(ако изобщо има такъв).
                              Alfa Romeo 146 1.9 td
                              А3 1.8Т,Lada 1500s

                              Comment


                              • #45
                                Я да повдигна пак тази тема. И Аз съм в клуба на работещото моторче и свободно движеща се клапа на 155-цата. Така си беше още като я взех. Кажете как да стигна до тоя мотор който движи клапата? Горе долу разбрах къде е - свалих вентилатора на купето и оттам стигам до клапата. Свалих мотроника и оттам дали може да се стигне до тоя мотор или друг начин на безболезнен за колата път?!


                                Даването на газ, води до пристрастяване!
                                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                                Volvo V50 2.0D by RuBig

                                Comment

                                Working...
                                X